l'autunno è bello

2011-09-15 / 21:17:22

olivialinneas

Jag vill liksom åka till London nu. På. En. Gång. Vet ni vad jag har börjat med för påhitt? När en födelsedag kommer upp på facebook och jag känner att "denne person skulle jag aldrig någonsin gratta i verkliga livet, eller ens bara heja på" så ryker personen. Jag tänker inte gallra bort många, bara de värsta.

Redovisning idag: CHECK
Jag var först ut av alla. Jag är aldrig nervös. A-l-d-r-i-g. Men imorse höll jag på att skita på mig. Men efteråt fick jag höra att jag har en bra röst för att tala inför publik med (jag tackar min mor för välspenderade pengar på sånglektioner åt mig) och att mitt tonläge och kroppsspråk var bra. Sedan fick jag sitta fyra timmar och lyssna på alla andra, ger mig nästan en större applåd för att jag lyckades göra det utan att somna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, jag vet. Det är en väldigt vacker låt. Texten framför allt beskriver väldigt fint hur det kan kännas ibland. Vad roligt att det gick bra för dig idag! Duktig du :) och btw, den vita tröjan i collaget är inte det den som jag har hemma? ;)

2011-09-15 @ 22:53:36
URL: http://sofiaroi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar typ allt på den där bilen!



- föresten.. , har du tid med att fixa bloggdesign? ;)

Puss babe

2011-09-18 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0