new favorites

2011-09-07 / 18:13:20



Igår drog jag fram den överfulla påsen med smyckesdelar och skapade mig ringen på första bilden, hela sommaren har jag använt en nästan likadan fast med två ringar bara och tre ringar fungerade ju bra det också, jag är supernöjd! Halsbandet köpte jag på Lindex för ett tag sedan, också en favorit!

+++ Jag såg Kenza när jag var påväg hem från skolan och Andreas Wijk var nära på att springa in i mig!
+ David Gray som man aldrig aldrig tröttnar på.
+ Idag gillar jag mitt hår
- regn regn regn
- halsont
- alla mina kläder är full med katthår
- jag MÅSTE ha ett par nya jeans NU
- jag vill ha fredag NU

Kommentarer
Postat av: Lisen

åh ringen var jättefin! :)

2011-09-08 @ 12:04:25
URL: http://liiseen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0