pluggdag

2011-09-20 / 21:08:33

såhär roligt har jag när jag varit ensam alldeles för länge och är ungefär hur uttråkad som helst

Just nu sitter jag och pluggar samtidigt som jag lyssnar på Mumford & Sons (också vill jag påpeka att de är världens bästa band för typ tusende gången) Jag börjar bli klar med min artikel nu, dock började jag skriva om den (eller jag redigerade den rätt rejält rättare sagt) efter middagen då jag ansåg att jag skrivit den fel så nu känns det lite bättre att lämna in den.

Precis som jag sa, så tog jag en plugg-paus och åkte ned på stan med Cammo och Sara på eftermiddagen. Jag hittade precis det jag letade efter - nya träningskläder och sen tog vi en fika med Emelie. Sedan jag kom hem har jag enbart pluggat och tänkte fortsätta med det nu så att jag blir klar någon och får krypa ned i sängen framför the big bang theory. Godnatt finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0