the one when i don't know how to be unselfish

2010-11-21 / 00:45:54
Hej alla fina som fortfarande läser min blogg efter en veckas uppehåll! Det var ett långt hej. Min ursäkt är att jag har gjort hur mycket som helst den här veckan, jag har sovit borta varenda natt sedan jag vet inte när. Varje kväll har jag hängt med mina fina vänner och varje kväll har vi somnat till varandras skratt och prat. Det har varit fint. Och jag saknar att inte ha er bredvid mig fastän Sara tar mycket plats! Och vet ni vad det värsta är? Att jag inte vet när vi ses nästa gång. Det känns skitkonstigt. Inget mer "vi ses ikväll" utan "vi hörs"

Helgen har varit toppen förövrigt (förhoppningsvis blir väl söndagen helt okej också i den mån en söndag kan vara okej) med party båda dagarna. Ikväll blev det dock nyktert så jag tog bilen, skööönt! Men nu är jag hemma och spelar sims ;) Eftersom att min kamera fortfarande är trasig så bjuder jag på de bilder Sandra lagt upp från i fredags :)










Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, riktigt segt :/

Vi ska få pengarna tillbaka + bensinpengar :)

2010-11-23 @ 16:04:31
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0