the one with day one - who am i?

2010-11-26 / 15:03:52
Dag 1.

Hej! Erika heter jag. Inte så vackert och ganska hårt, "ErrriKKKa" (eller hur, Kkkkkajsa? ;) Jag är nyss fyllda tjugo år och jag läser till ett ovanligt yrke på min hemort någonstans i mellersta delen av Sverige. Jag är ganska social när jag vill vara det, annars tiger jag tills någon tilltalar mig. Jag lever som de allra flesta ungdomar gör och jag är varken mer eller mindre speciell än någon annan (även om jag så önskar!) Jag drömmer om att vara till nytta i världen i framtiden. Jag vet inte på vilket sätt. Men jag vill åstadkomma något som inte bara gynnar mig själv.

That's it, i think.


Kommentarer
Postat av: malin

Vilken fin bild!

Jag har alltid velat ha bruna ögon, lite avundsjuk

2010-11-27 @ 15:12:27
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Vilken jättesöt bild. =)

2010-11-27 @ 19:15:55
URL: http://fairview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0