the one with my wonderful weekend

2010-11-07 / 21:30:34

Goderkväller! Min helg har varit toppen! Jag har hängt med Fia nästan hela helgen, och haft det hur mysigt och roligt som helst. I fredags hade vi extrem beslutsångest för om vi skulle gå ut eller inte. Det slutade med godis framför teven med en massa prat och skratt. Igår vandrade vi i Valbo ett par timmar, surprisade Cammo på jobbet och käkade tillsammans. På kvällen blev det Due Date på bio, störd men sjukt rolig (dock var vi typ tio personer som skrattade, högst! tillslut var det nästan pinsamt att skratta för att ingen annan gjorde det, konstigt..) Har i alla fall haft en riktig toppenhelg!

Nu varvar jag pluggandet med EMA. Tittar ni också?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tittade på repsien igår, haha! ^^



Ta gärna en titt in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig. I min blogg kan du hitta roliga modekollage, dagens outfit osv ^^

www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-11-11 @ 18:23:23
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0