the one when you wanna hear about the deal i'm making?

2011-04-10 / 20:21:37

yesterday

Hej alla! Idag har jag inte gjort många knop, hängt framför teven mest, to be honest - enbart legat i sängen och tittat på tv. Filmer och tv-serier har varit mitt tidsfördriv sedan jag vaknade. Helt okej söndag liksom. Igår hade jag en grym kväll med Line, Emelie och Sara. Dock var jag inte särskilt taggad på att dansa då jag hade ett jättestort (säger vi) skavsår på ena hälen. Det resulterade i att jag mest bara tjatade om att få gå därifrån, givetvis fick jag inte som jag ville.

Klicka HÄR, HÄR och HÄR så får ni höra vad jag sitter och myser till just nu.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: det som är det svåraste är att jag vill ha vissa ämnen som vi har i skolan så som musikteorier:/ och jag har inte råd med privata lektioner hos sångpedagoger även om jag skulle vilja ha det och samma med gitarr och piano och om man ska vänta på musikskolan tar det några år.

2011-04-11 @ 06:14:03
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0