the one with the jeansshorts

2011-04-20 / 22:04:39


unknown

Jag vill pimpa mina jeansshorts på något sätt. Jag har tidigare varit ganska duktig på att pimpa tröjor med nitar och kedjor men känner för att göra något åt mina jeansshorts nu. Frågan är liksom bara hur? Jag funderar på nitar på ena fickan, eller något liknande de svarta, längst ned till höger och högst upp i mitten. Känns dock som att det kanske skulle bli lite för mycket. Jag vet inte riktigt. Att fråga er om tips wont be necessary, ni är ju världsdåliga på att svara ändå så!


Kommentarer
Postat av: em

jag tycker du ska köra på nitar på bakfickan. du ska få göra det åt mig iaf ;)

2011-04-20 @ 22:32:28
Postat av: ebba

Jag tycker dem högst upp till hoger och länhst ner i mitten, dem med typ spets vid fickorna skulle vara riktigt snyggt, men om du vill ha nita tycker jag den i mitten med korset! :)

2012-07-24 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0