yeah, yeah, i'm gonna

2011-08-24 / 11:19:14






Jag är väl medveten om att jag lagt ut samma bild tre gånger, men jag vill ha den so bad att jag liksom inte kan få nog av den. Tatueringsställen i Gävle är inte det allra lättaste att hitta för utbudet är inte det bästa. Precis som allt annat denna stad har att erbjuda. Men snart så, snart sitter den på min arm, jag vill bara ha det konstaterat att det är fullt möjligt att smörja in hela armen i trollerisalva innan, för hur fasen överlevar man annars? 


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: jag går sam-sam ja:)

Sjukt fin tatuering. Men du får åka till nån annan stad om du vill göra tatuering då?:S

2011-08-26 @ 07:21:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0