the one when i just want you to look at me like you used to

2011-02-26 / 18:20:06

Hola guapas! Jag sitter och pluggar lite grann, har inte så jättemycket kvar. Jag skriver på en debattartikel som skulle handla om händelserna i Nordafrika den senaste månaden men den liknar mer och mer en debattartikel om diktatur, problemet är att jag ännu inte har något argument med (det känns vansinnigt tråkigt att förespråka demokrati, sådant ser man ju överallt och det gör ju alla) så jag får nog redigera väääldigt mycket innan jag är riktigt klar.

Idag har jag inte gjort mycket, hängde med familjen och handlade på eftermiddagen och kom hem med Jamies Amerika. Jag äger flera kokböcker som jag fått som ligger i min flytta-hemifrån-låda och väntar på mig så fint, men jag har aldrig köpt någon själv. Blir så himla sugen på att dra iväg till USA (på internship!!!) när jag tittar i boken, jag vill nu nu nu nu nuuuu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg! (:

2011-02-26 @ 21:25:18
URL: http://pandizzgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0