the one when the ferry can take us anywhere where we're allowed to feel freedom

2011-02-21 / 15:10:14
Hej! Jag sitter och lyssnar på finmusik och pluggar. Jag har lite artiklar att analysera, de ska vara klara den här veckan. På fredag har jag salstenta och tills på söndag har jag hemtenta. Samma kurs. Samma lärare. Snäll brud. Men det ryktas om att salstentan kommer att vara rätt lätt eftersom vi har uppgifter till varje lektion också. Jag är alltså pretty busy den här veckan. Men en eftermiddag/kväll har jag lovat bort mig till fina Sandra! Räcker tiden till så kan jag planera in alla andra i almanackan också, promise! Men först ska jag se till att kunna få ett A på alla tentor. HÖÖÖRS.

Kommentarer
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

ha en fin måndag och en ännu bättre tisdag :)

2011-02-21 @ 17:34:31
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0