the one when there's just one life and we're sharing it

2011-02-24 / 18:23:24

by me a minute ago

Jag är så uttråkad att jag till och med tänder ett ljus för att ha något att knäppa kort på. Jag har varit hemma hela dagen, skrivit på min debattartikel och pluggat på massa begrepp. Huvudet värker nu men jag kan inte riktigt alla begrepp än så jag måste fortsätta lite till. Och dessutom har jag vansinnig träningsvärk i rumpan sedan jag motionerade till stan igår. Längtar tills denna dag är över och jag får krypa ned under täcket och titta på OC, hinna sova gott ett par timmar innan klockan ringer och det är tenta-dags. Vi hörs!

"Det finns inget "mitt liv" eller "ditt liv". Det finns bara Livet. Vi delar det."

Kommentarer
Postat av: LIENE

OC<3

2011-02-24 @ 19:30:08
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0