the one with the shirts

2011-02-08 / 20:46:13

Visst är de typiska Erika-skjortor? Jag tycker det. Och jag tycker att de är ganska fina. Dock är de finare i verkligheten. Men de ser tråkigare ut i verkligheten också. Jag har dock något väldigt likt den svarta, men tycker ändå att det är en typisk Erika-skjorta och att jag egentligen borde ha den ljusare varianten. De finns på Lindex för 299:-

Jag skulle vilja matcha det som den här tjejen gör. Snygga skor, leggings och ett stort halsband som livar upp det hela lite grann. Kanske något att fundera över att ha på lördag!

Kommentarer
Postat av: hannah

jag köpte den där ljusa när vi var i uppsala! dom är sjuuukt fina dom där skjortorna tycker jag. nästan så jag funderar på den svarta också :)

2011-02-08 @ 21:12:29
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Sweet Life Style

åh tack vad glad jag blir att du gilla husen :)

PS: för att kommentera min blogg måste du klicka på rubriken (tillfälligt då kommentar knappen fallit bort).

2011-02-08 @ 23:56:34
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0