the one when the same old feeling is back, here we go again

2011-01-26 / 20:57:55
Buona sera tutti! Just nu sitter jag och läser Olof Palmes tal och försöker analysera det, divertimento..! Idag har jag inte gjort särskilt mycket, uträttat lite ärenden och tränat. Det var galet mycket människor på gymmet trots att klockan bara två, så jag blev inte så långvarig, fick köra desto hårdare på de maskiner som man slapp köa ett årtionde till istället. Nu tänkte jag skriva klart uppgiften och sedan krypa ned i sängen och kika på PPL (hoppas det inte är någon creepy förkortning på något, som när jag sa "Std Erika" (Standard Erika) och min mamma garvade i flera dagar..) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0