the one with pretty little liars

2011-01-04 / 13:54:21

I ett helt halvår har jag väntat på det elfte avsnittet av Pretty Little Liars, och äntligen har jag sett det.


Jag vet att jag är fånig som gillar serien (för er som sett den) men jag älskar verkligen handlingen som bjuder på en masa spänningen blandat med det typiska chick flick materialet, deras kläder (som dock ofta är lite galet, men jag kombinerar för mig själv i huvudet) sminkningar, håruppsättningar

 

och till sist Ian Harding


Är man som jag, föredrar att titta på serier framför filmer när jag är ensam så är det här en toppenserie!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kunde inte ha sagt det bättre själv ;)

2011-05-04 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0