Båtluff - part two (Ios #1)

2011-07-21 / 23:05:15

Utsikten norrut från hotellrummet och hela hotellområdet (tittade man söderut så såg man till Santorini)




Chora på Ios. Supermysigt! På dagarna ser det fridfullt ut men det är det INTE under nätterna. Så himla livligt och smockfullt. Jag har aldrig haft så roliga utekvällar som jag hade där. Det låg barer efter varann längs gatorna och i varenda liten gränd. Bredvid kyrkan var en stor skylt uppsatt där varje liten bar var utmärkt samt apoteket, men ingenting annat.


Sara, Cammo och jag. Första gången vi var där (vi åkte dit en andra gång istället för att besöka en fjärde ö, SÅ BRA var det!) så delade vi rum allihopa men när vi kom tillbaka andra gången så delade vi upp oss - jag och cammo, ida och sara, därför att ida och sara vaknar så tidigt och jag och cammo vill sova lite längre, speciellt när man festar till fem-sex på morgonen och kommer i säng en timme efter det.. Observera att Cammo hade varit i Turkiet en vecka innan vi åkte till Grekland...








Ida och Sara i början av resan då vi faktiskt förfestade (det gjorde vi inte sen, för då sov vi till tio och sen var vi klara för en utekväll framåt tolv-ett tiden)



Kommentarer
Postat av: Trees london

Åh vad roligt :D och fina bilder!

jag har också vart på båtluff i grekland :) håller med, läskigaste bilturen ner för den kurviga vägen ner till hamnen i santorini!!

åkte ni till paros, eller antiparos också? :D

2011-07-22 @ 21:53:42
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Sara

Åh finafina ios!!! Fyfan vad jag längtar tillbaka :(

2011-07-26 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0