honey, i'm home

2011-07-08 / 21:01:47
Hej alla fina! Nu är jag hemma från båtluffen i Grekland. Jag kom egentligen hem i lördags men jag har haft väldigt mycket för mig sedan dess, därför har ni inte hört något ifrån mig. Jag hade en toppenresa på alla möjliga sätt och jag kan lätt konstatera att jag är fullständigt förälskad i Kykladerna. Förstår ni hur lite grekiskt Kreta och säkert Rhodos är? Jag älskar Kykladerna! Mer ska jag berätta för er när jag inte har bråttom. För nu väntar snart tjejerna ihjäl sig på mig, har jag rätt så saknar de mig rätt mycket nu också, de saknar jämt mig - även när jag är med dem. Jobbiga tjejer alltså.


paros by me

Kommentarer
Postat av: claudia

Hej!

Just nu är det 20%rabatt på alla smycken i min webbshop! Kika gärna in:)

2011-07-18 @ 21:06:29
URL: http://designbyclaudiaa.blogg.se/
Postat av: claudia

Hej!

Just nu är det 20%rabatt på alla smycken i min webbshop! Kika gärna in:)

2011-07-18 @ 21:09:14
URL: http://designbyclaudiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0