the one when i look into your eyes, it comes as no surprise

2011-03-28 / 23:30:20

Godkväll alla långa, korta och normallånga! Jag sitter och lyssnar på lite gomusik, tänker på livet och min och saras konversation som vi nyss hade. Dagen har varit händelserik, pluggade i stort sätt hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. Tre skulle jag vara på plats i skolan för tentaskrivning. Givetvis missade jag bussen (som var TRE minuter tidig!!!) precis mitt framför näsan på mig (minns inte ens senast det hände eftersom jag ställt fram klockan en och en halv minut för att jag alltid ska hinna med bussen, tidsoptimist? Javisst!) så världens finaste åkte ifrån högskolan för att hämta mig så att jag skulle hinna!

På eftermiddagen hjälpte jag till hemma hos finisen inför lite kalajs. Det bjöds på god mat, födelsedagsfika, massa skratt och hjärngympa. Kvällen avslutades med vitpepparkorn och whisky! PEPPAR PEPPAR

Nu ska jag fortsätta filosofera till Anna Vissi, måla naglarna och läsa lite bloggar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0