the one when it's almost june

2011-03-30 / 16:47:23

italy from the restaurant

Hej! Idag har jag varit på G mest hela dagen. Spenderade förmiddagen, självvalt, i skolan. Vi skulle bara få lite information om andra året (det tog två och en halvtimme..) och vi var bara åtta stycken där. Efter det skyndade jag mig ned på stan, blev hur överlycklig som helst när jag såg att H&M fått in massa långklänningar. Jag kände och vred på varenda en, tillslut provade jag tre och en blev jag tvungen att hänga undan en då jag inte riktigt kunde bestämma mig för om jag ville ha den eller inte. Billig och dösnygg! Men den satt lite knasigt över brösten. Vi får se, helt enkelt!

Resten av dagen ska jag ägna mig åt hemtenta och mitt lovtal som jag ska hålla på fredag. Blir även tidig kväll då det blir jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0