but don't look back in anger, i heard you say

2011-05-18 / 22:20:38

Jag visste att det skulle komma till en punkt då skolan får mig att må som jag gjort tidigare i år. Nu är det fruktansvärt tungt och det känns som att jag bara står still och trampar och trampar på samma ställe. Hur mycket jag än pluggar så blir jag inte klokare, och ju mer jag läser i boken desto mindre förstår jag. Den här kursen har varit vansinnigt svår och det hjälper inte särskilt mycket när läraren pendlar tjugo mil om dagen och inte dyker upp på alla föreläsningar. Idag orkar jag inte med det här mer. Målet för dagen var att skriva en halv sida till första delen av hemtentan och renskriva allt inför salstentan och det har jag gjort. Två respektive tre dagar kvar. En och en halv sida kvar av stilistiken respektive att memomrera sex sidor begrepp. På lördagkväll firar vi, då är det över (för stunden)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0