frrrrrukost

2011-05-23 / 10:33:00

Det är näst intill omöjligt att äta en lchf-frukost. Eller ja, omöjligt är det ju inte, men ger man sig in på det så får man räkna med att det inte blir en varierande frukost. De två första veckorna åt jag low carb-bröd, det fanns två sorter att välja mellan. Ni fattar att man snabbt blev less. Veckorna efter det åt jag keso med apelsin, kiwi och naturella cashewnötter. Jag är inte ens särskilt förtjust i keso, men det gick ned. Sedan dess (typ två veckor) har jag ätit omelett och en frukt varje morgon. Väldigt mättande och det känns fortfarande okej att äta det varje morgon och till kvällsfika ibland. Vääääädligt varierande... Jag fasar inför nästa gång jag lessnar och vill ha något annat. Finns liksom ingenting att äta! :(

Nu ska jag om en stund sticka iväg och umgås lite med Emelie och Sara, måste ju passa på nu innan Emelie åker till New York över sommaren! Puss

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 23:33:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0