when you lose something you can't replace

2011-05-25 / 21:46:34

Förutom mina ohyggligt osmickrande påsar under ögonen så mår jag verkligen toppen idag! Jag är frisk, jag har unnat mig lite kolhydrater idag, det är snart helg, det är snart sommarlov = aldrig mer någon retorik i hela mitt liv, jag har umgåtts med fintjejerna hela kvällen, jag har pratat ut om något som stört mig länge. Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst om ingen stoppar mig, därför stoppar jag mig själv, för eran skull liksom.

Så mycket plugg har det inte blivit ikväll. Men jag känner mig å andra sidan inte stressad heller, läraren berättade idag att hon skjutit på inlämningsdatumet från idag tills på fredag så jag hinner skriva klart det, nemas problemas, eller nenhum problema om man vill lattja till det med lite portugisiska, cool jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0