den senaste veckan via instagram

2011-11-13 / 16:53:26

Jag har firat Sara. Letat efter kloka ord på iPredict, som synes även funnet. Jag har pluggat väldigt mycket. Bakat sjukt mycket kakor. Varit moraliskt stöd hos optikern. Bjudit världens finaste vänner på riktigt kalas, vilket var mycket uppskattat. Varit på två inflyttningsfester.

Nu är helgen snart slut och min ork likaså. Jag tänker nog gå och lägga mig tidigt ikväll, om morgondagen har att erbjuda vad varje födelsedagsmorgon har erbjudit de senaste 19 åren (nej, jag skriver inte fel, 19 stämmer bra) så blir jag väckt tidigt imorgonbitti. Vi får se, vi får se!

Nu ska jag käka lite middag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0