don't cry, just say fuck you and smile

2011-10-03 / 17:40:39





Jag har sett fram emot hösten och vintern rätt länge nu. Kom på mig själv senast igår att jag satt och längtade efter snön. Men idag känner jag mig less. På det här. Alla jobbiga situationer som uppstår överallt. Människor som är fullständigt blinda och som inte ser någon annan än sig själv. Jag är en människa som funderar, jag tycker rent av synd om människor som inte gör det, usch, så tråkigt ni måste ha när ni är ensamma! Idag vill jag bara bädda ner mig i sängen och krypa fram till våren igen. Nu tänker jag sticka iväg en sväng!

Bara en notering till mig själv också (till nästa gång jag är på depp-humör liksom) Fan, vad bra du är Erika!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: aaah okej:) ja, alla tycker olika.

2011-10-03 @ 20:53:38
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0