i do the best to make him proud

2011-10-02 / 20:43:49



Just nu sitter jag och pluggar lite grann, men ska bara renskriva lite och sedan är jag klar. Idag var jag som sagt till Valbo en sväng med familjen och mormor, sedan for jag iväg med Fia och pantade alla hennes tusentals flaskor hon har gått och samlat på de senaste månaderna, vi bildade inte alls en kö bakom oss medan vi pantade. Så går det när man har en cola light-tokig kompis som alltid dräller flaskor omkring sig.

Nu måste jag skynda mig med plugget, har inte hängt med fysik-gänget i Pasadena på flera dagar så det tänkte jag göra lite ikväll!

P.S. it spells i-n-s-t-a-g-r-a-m, Fia, Sara och alla andra som läser detta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Undra vem som dricker cola light? Det kan ju inte vara jag.... Men tänk vad mycket pengar fia tjänade på mig :D

2011-10-02 @ 22:19:27
URL: http://sarahej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2011-10-02 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0