when was the last time you did something for the first time?

2011-10-17 / 19:16:29


1. Moster Jenny, glad och förväntansfull innan konserten igårkväll
2. Har ätit massor av god mat hela helgen (så mycket att vi typ mått illa hela helgen)
3. I pausen mellan förbanden
4. Britney Spears! Åh, vilken känsla det var. Jag var VÄRLDENS största fan när jag var liten (jag lovar, fråga Sara, hon kan tala om hur hysterisk jag var över Britney när jag var yngre) När hon började sjunga äldre låtar så vart jag så himla nostalgisk och mindes julafton för tio år sedan kanske, hur glad jag vart när jag fick Britney-sängkläder att jag började gråta (då är man ett troget fan minsann!)
5. Världens bästa mostrar idag innan jag och Jenny tog tåget hem.

Som ni ser har jag spenderat helgen i Stockholm. Eller jag åkte i lördags och kom hem idag. Har haft det jättemysigt! Vi har varit på bio, på Britney, shoppat, ätit god mat och träffat moster Sussi. En himla lyckad helg. Nu är jag hemma i sex dagar, laddar batterierna, pluggar och packar om sedan åker jag till London på söndag, längtar!

Om ett tag ska jag iväg till Sara tillsammans med Ida. Hon fyller år idag och skrev att hon bjuder sin andra familj på tårta och det är ju vi, och Cammo. Men Cammo får ingen tårta för hon bestämde sig för att vara i Italien över Saras födelsedag istället. Har lite att ta itu med nu så vi hörs imorgon! Puss

Och förresten!
I lördags såg jag min första skräckfilm på bio!
Igår var jag på min första riktiga konsert. (Valbo-/Gatufesten-/Cityfestenkonserter räknas inte!)
When was the last time YOU did something for the first time?


Kommentarer
Postat av: custom writing

A lot of girls dreaming about this. But not everyone can visit her concert.

2011-10-24 @ 14:59:37
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0