is this the corner that we failed to turn?

2011-10-10 / 23:17:39

Hej alla nattugglor! Jag sitter här och lyssnar på lite feel-good-musik och mår allmänt bra. Jag är ju liksom ledig tills nästa vecka (även om jag har ett kilo plugg att ta itu med tills dess) och på lördag åker jag till Stockholm med mostra. Och nästa söndag åker jag till London med la familia. Can't wait!!

Ikväll har jag varit på bio med Sara, vi såg Johnny English Reborn. Minns inte riktigt den första filmen men jag minns att jag tyckte den var dålig då. Men åh, vad bra (och rolig förstås, även om skämten var lite halvdåliga ibland) denna var. Jag som verkligen ÄLSKAR Rush Hour-filmerna, kunde ju inte tycka annat än att denna var bra eftersom den påminde om dom filmerna rätt mycket. En riktig Erika-film alltså. Så se den om ni får chansen! Efter bion sprang vi in på hemmakväll en snabbis. Lyckligtvis hittade jag the big bang theory säsong 1 för en hundring, så den fick givetvis följa med mig hem. På cdon.com finns säsong 2 för 199:-, bara ett presentförslag till en upcoming birthday.

Kommentarer
Postat av: em

fina, fina erika!!

2011-10-11 @ 23:48:07
Postat av: Erika

Fina, fina du!

2011-10-12 @ 12:21:06
URL: http://erikahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0