that's why i hold, that's why i hold with all i have

2011-10-20 / 19:25:13

Mitt hår är minst fem centimeter längre än såhär just nu, och den här bilden knäpptes för typ två månader sedan. Sjukt!

Har haft en rätt lång och rolig dag i skolan idag. Avslutade skoldagen med ett besök hos programansvarige för att få lite information om utlandsstudier. Vi skrev upp oss på en lista över ett eventuellt utbyte med Sydafrika nästa höst. Är dock lite mer intresserad på att åka till England, Irland, USA eller Australien (det sistnämnda ENBART för att tidigare studenter har åkt dit och de har haft det riktigt bra) åker jag till något av dessa ställen så måste jag dock bekosta det själv. Men det skulle vara SÅ värt det. Men vi får se, vi kanske blir tre stycken som åker till Sydafrika näst höst, who knows?

Det känns som att jag hamnat så himla rätt just nu, jag tvivlade ganska mycket förra hösten när vi studerade gamla författare från andra världsrkiget och statyer formade som grekiska gudar osv. men det känns så himla rätt nu när vi använder oss mer av språket. Vi har ägnat mycket tid åt att lära oss skriva på riktigt, på samma nivå som journalister gör. Det är så himla roligt och det är precis det här jag vill göra, fastän kursen är väldigt jobbig och läraren förväntar sig väldigt mycket av oss.

Hoppas ni också haft en toppendag! Puss på er fina människor

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej ! Jag har hört att du är suverän på att fixa med bloggdesign ?! Du är fixar Ewelina Anzelius blogg och jag älskar den ! :) Jag är väldigt tacksam om du skulle vilja hjälpa mej !

Tack på förhand ! ///Maria

2011-10-24 @ 11:53:50
URL: http://karlssonfotar.blogg.se/
Postat av: essay writing

I like creat animated pictures. It's very interestint work as for me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0