well, i'm scared of what's behind and what's before

2011-10-08 / 15:51:30

Jag har alltid haft långt och tjockt hår men på senaste tid så har jag bara velat klippa av mig det. Rakt av liksom. Men jag vet att jag skulle ha Sveriges fulaste frisyr eftersom jag får självfall när håret klipps. När jag klippt en centimeter av luggen hos frisören så brukar min lugg korva sig direkt. Jag får inte vackra krokskruvar, som mamsen har, utan jag får något helt annat. Typ som små korvar i topparna som spretar utåt. Tänk er Malin i Saltkråkan x10. Jättetråkigt eftersom jag har haft samma frisyr sedan jag var typ tolv år. Men samtidigt skulle jag nog ångra mig så ohyggligt om jag klippte av mig det eftersom det är så långt nu.

Igår var jag och Fia och såg Crazy Stupid Love. Hade rätt höga förväntningar och jämför man med dom så var den rätt dålig. Efter 2/3 vart filmen intressant och rolig. Och då var den ju nästan slut. Men den var helt okej, nu har jag sett den i alla fall, och behöver inte se den fler gånger.

Nu ska jag baka en key lime pie, MÖMS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm! nej, det har jag inte sett! Ska kolla upp det :)

2011-10-09 @ 23:53:18
URL: http://sofiaroi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja! visst gör man? Jag har ingen aning. Det står väl för nånting som man inte vet, vad. Nej, har inte hunnit. Ska kolla det!

2011-10-10 @ 23:13:13
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0