what if you saw me now

2011-10-13 / 23:17:14

Buonasera! Jag sitter här och pluggar fortfarande. Jag har gjort det hela kvällen faktiskt. Jag har tagit lite pauser och skrivit ut biljetter inför söndag, skickat iväg lite mail, letat kommunikations-kurser i l-o-n-d-o-n (men inte blivit något klokare alls) samt sökt kurser inför våren. Utöver alla kurser som ingår i mitt program har jag även sökt English for international contacts, tror det kan vara en toppenkurs att ha för mig som lutar lite åt det hållet (vilket håll det nu är?) Jag hoppas jag orkar läsa 125% i alla fall, för jag har velat läsa den kursen länge!

Nu behöver jag fortsätta plugga om jag ska hinna med allt jag har bestämt imogon. Har dock nästan hela dagen på mig så det borde inte vara något problem, egentligen. Tanti baci! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0