before i open up my arms and fall, losing all control

2011-09-19 / 13:15:37



Om jag skulle få byta garderob med någon så vore det definitivt Maja Tannå!

Vi har inte hörts på hela helgen, det beror på att jag varit ensam hemma och jag faktiskt varit sysselsatt från mitt på dagen i fredags tills igår eftermiddag. Och igår så var jag fullständigt inspirationslös och jag gjorde faktiskt ingenting. Jättemysig helg har jag haft, men jag är så innerligt glad över att min familj är påväg hem nu, för jag avskyr att vara ensam! Jag blir så himla rastlös, och även om katterna är väldigt sällskapliga så svarar dem ju inte direkt när jag pratar med dem.

Jag har jättemycket att plugga framtills på onsdag så det tänkte jag sätta igång med nu så att jag har det gjort. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0