i'm moving fast while the world's standing still

2011-09-01 / 17:55:53

Idag har jag hunnit med massor - varit ute och sprungit, ägnat förmiddagen åt serier, lånat kurslitteratur på stadsbibblan och bibblan i andersberg, varit till skolan två sekunder, varit fram och tillbaks till Line och sen har jag ordnat här hemma med papper, schemat, skolböcker osv. Nu är jag dödstrött och tänker nog inte röra en fena mer idag. Nu ska jag bara leta ny musik (det är hemskt att man ens säger så, det borde ju finnas massor av bra musik liksom, men dessvärre gör det ju inte det) och njuta av att det är helg imorgon vid den här tiden. PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Nää, de lät faktiskt inte så dumt. Men borde det inte vara så att man saktar på ämnesomsättning för man vill inte äta lika ofta då? För att det är ju bra äta fler portioner som är mindre portioner.

Nej, hehe, vill inte prova lchf, men jag äter bönor, svamp och kikärtor mer än förut, ägg och keso också. Då känner jag inte så stort behov efter kött. Sen så älskar jag kolhydrater. Det kanske beror på ens livstil och vilka kolhydrater man äter hur man påverkas av att sluta äta kolhydrater? och jo, tycker folk äter för mycket kött. Vissa iaf, inte alla.

2011-09-03 @ 16:52:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0