i've been waiting on my own, too long

2011-09-08 / 18:35:00

Det är så himla ledsamt att min kamerablixt har gått sönder, alla bilder blir så himla brusiga och jag måste tända varenda lampa i rummet för att jag ens ska synas typ. Jättetråkigt eftersom att jag inte riktigt prioriterar en ny kamera just nu, tur att en födelsedag är på ingång, om man nu kan säga så två månader i förväg?

+ bibliotekshäng med emelie och sara, har pluggat riktigt mycket idag!
- jag fick precis jaga sting över halva området, eller okejdå, till grannen
- jag vill ha ett kamerastativ, men hittar inget att köpa med ben som är längre än 20 cm, vad tusan ska man med ett sånt kort stativ till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0