jag förstår att ni säkert är jätteless på grekland, men det är inte jag

2011-09-27 / 22:14:15



















1. Naxos genom mina solglasögon.
2. Utsiktsbild
3. Mina bästisar och Apollons dörr, öppning, port? I don't remember
4. Cammo och jag!
5. Apollons port
6. Rumsraggare på Naxos
7. Ida, Chewbacca och Kinesen dansandes till Sex on Fire på en bar på Ios!
8. Jag, Sara och Cammo med medelhavet i bakgrunden.
9. Utsikten från hotellrummet på finaste Hermes.
10. Sara på Irish.

HÄR, HÄR, HÄR, HÄR är några få låtar av dom  TUSEN som verkligen påminner oss om Grekland (dom här är dom bästa!)

Jag insåg att jag kanske visat er 1/4 av alla bilder från Grekland och att jag inte ens hade kommit halvvägs. Så här fick ni se lite fler. Egentligen har jag inte berättat så mycket om det heller. Men vi hann med jättemycket på tre veckor i alla fall. Och att båtluffa var nästan lättare än att åka charter (bara att hitta till rätt buss när man klivit av flyget är ju ett mysterium i sig liksom) men att spendera tre veckor tillsammans med mina bästisar var verkligen hur toppen som helst! Vi lyckades ha roligt på i stort sätt alla båtar (sammanlagt spenderade vi omkring 18-20 timmar på att åka båt) och vi fördrev flera timmar på Atens flygplats mitt i natten, utan att bråka, slåss, eller ha ihjäl varandra - vi hade riktigt roligt! Vi ägnade kvällar och nätter, åt att skratta, spela kort, äta massor av chips och godis, vara ute och dansa framtills solen gick upp. Vi lärde känna människor från olika delar av världen och med dem så hade vi så otroligt roligt. Vi lärde oss ett och annat om varandra och där, främst på Ios, var det bara vi. Vi fyra. Inga andra. Jag minns speciellt när vi skulle köra hem från Naxos stad sent på kvällen. Vi körde fel, garvade, skrek och sjöng. Innan trodde jag inte att vi fyra kunde bli tightare än vad vi redan var men det blev vi verkligen! Får ni chansen att båtluffa med ett par vänner - så ta den! Ni kommer få helt hysteriskt roligt. Det gick inte en sekund utan att vi skrattade! Och om ni åker förbi Ios - bo inte på Hotell Hermes, Sunrise - är så mycket bättre! (feel the sarcasm)

Också ett till citat:
"Who the hell waves with their toes?!?!?"

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är inte trött på Grekland. Inte alls. Speciellt inte på IOS. ;)

2011-09-28 @ 14:10:49
URL: http://sofiaroi.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är iallafall inte trött på Grekland och kommer aldrig att bli det! Bästa Grekland med de bästa vännerna kan helt enkelt inte bli fel :)

2011-09-28 @ 19:47:33
URL: http://sarahej.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag vet inte om du hängde med Sara men, det var på skämt jag skrev sådär. Med tanke på att vi brukar skoja om det ibland alla tre, när ni tar upp grekland :)

2011-09-28 @ 23:53:56
URL: http://sofiaroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0